zréck Aginn Stop Automatesch Modus

Elektrizitéit, Elektronik an Computer: Hi-Tech, Internet, Brécke, Beleidegung, Materialien a NewsElektrostatescher Energie Recovery

HI-Tech elektronescher an Computer-Computer an Internet. Besser Utilisatioun vun Elektrizitéit, Hëllef mat Aarbecht a Spezifikatiounen, Choix vun Ausrüstung. Presentatiounen vu Montagen a Pläng. Wellen an Elektromagnetesche Pollutioun.
Wayne
Ech entdecken Ekologie
Ech entdecken Ekologie
Messagen: 4
Aschreiwung: 30/08/04, 19:29

Net geläschte Messagevun Wayne » 13/11/04, 17:19

:o Sorry , je l'ai vue apres met c'etais trop tard!!
Merci a obelix pour son montage!
0 x

Christophe
Moderatioun
Moderatioun
Messagen: 46825
Aschreiwung: 10/02/03, 14:06
Stand: Planet Greenhouse
x 388
Kontakt:

Net geläschte Messagevun Christophe » 15/11/04, 19:45

Invité_tigrou_838 a écrit :;) bonjour, pour ceux que cela interresse, il y a quelques infos et variantes sur ce site:

<a href='http://groups.yahoo.com/group/free-energy/' target='_blank'>http://groups.yahoo.com/group/free-energy/</a>

Gréiss

ps: merci a superform

moué...je pense qu'il y a bcp de blabla sur cette liste..mais bon faut bien rever !

Au moins ici on a du CONCRET !
0 x
War dës Forum hilfreich oder empfehle? Him hëllefen also kann hien et weider maachen! Artikelen, Analysen an Downloads op de redaktionnellen Deel vun der Säit, publizéiert Är! Maacht (Deel vun) Är Erspuertes vum Bankesystem, Krypto-Währungen kafen!
tigrou_838
Ech hunn 500 Messagen gepost!
Ech hunn 500 Messagen gepost!
Messagen: 573
Aschreiwung: 20/10/04, 11:25
Stand: lorraine border luxembourg

Net geläschte Messagevun tigrou_838 » 16/11/04, 11:30

:D Hallo,

je suis d'accord avec toi, beaucoup trop de blala sur cette liste, mais si tu a cinq minutes va faire un tour dans les photos et files de ce site, il y a des infos pas mal sur beaucoup de choses, entre autre des variantes du systemes au dessus qui je pense vont interresser les constructeurs amateur.

bien a toi

ps: l'espoir fait vivre, ne lachons pas les bras maintenant que le monde commence a changer et reagir
0 x
Al1
Ech entdecken Ekologie
Ech entdecken Ekologie
Messagen: 1
Aschreiwung: 22/11/04, 17:00

Net geläschte Messagevun Al1 » 22/11/04, 17:05

Moien,
Par fil "Le plus long possible", tu parles en m, dizaines de metres, centaines de metres ?
Quelle longueur utilises tu sur ton montage?
La vitesse de charge est elle directement proportionelle à la longueur de fil dans un environnement donné ?
a+
0 x
malachie.omorghair
Ech entdecken Ekologie
Ech entdecken Ekologie
Messagen: 1
Aschreiwung: 24/11/04, 11:44

Net geläschte Messagevun malachie.omorghair » 25/11/04, 10:46

Rectification le site est rexresearch.com

A+
0 x

nofy
Ech verstinn eekologie
Ech verstinn eekologie
Messagen: 164
Aschreiwung: 11/09/05, 21:08

Net geläschte Messagevun nofy » 03/10/05, 18:11

Salut Rafpantone,
Plus simple à réaliser, je veux bien, mais moi qui ne maîtrise pas du tout le sujet, il me parle moins que l'autre : bougie, bobine etc... peux-tu traduire les signes, stp.
Merci am viraus.
Nofy (de Dram)
0 x

• Ähnleches
    seet
    Vues
    Lescht Noriicht

Zréck op "Elektrizitéit, Elektronik an Computeren: Hi-Tech, Internet, Dekoratioun, Beleidegung, Materialien an Neiegkeeten"

Wien ass online?

D'Benotzer déi dëse Forum kucken: Keen Benotzer an 1

Populär Sich no